وکیل قرار داد کاری

وکیل خوب قرارداد کار برایمان توضیح می دهد که:یکی از مهم ترین دلایلی که به وجود وکیل برای تنظیم قرارداد اشاره می شود حساسیت بالای این موضوع و پیچیدگی و فنی بودن می باشد و این موضوع ارتباط بسیار مؤثر در روابط اجتماعی افراد دارد. در بسیاری از موارد نا آشنایی با چهارچوب قانونی یک قرارداد و عدم مشاوره با وکیل قرارداد می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای ما به همراه داشته که گاهی برای احقاق حقوق باید سال ها در دادگاه ها دوندگی کرد. در یک مشاوره با وکیل برای تنظیم قرارداد چند ساعته وکیل قراردادها می تواند همه خواسته های شما را در قالب یک قرارداد قانونی آورده و همه تضامین لازم را در این خصوص در قرارداد بگنجاند و قراردادی که وکیل در مؤسسه حقوقی صلح آفرین پارس  تنظیم می کند، خود وکیل حل مشکلات قراردادهای شما را تضمین می کند.

وکیل خوب قرارداد کار معنای لغوی و قانونی قرارداد را اینگونه توضیح می دهد:واژه « قرارداد» در زبان فارسی به معنای « عقد » به کار رفته است. عقد لفظاً به معنای « بستن » است. چنان که ماده « ۱۸۳ » قانون مدنی می گوید : « عقد عبارت است از اینکه یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر، تعهد به امری نماید و مورد قبول آنها باشد »

وکیل خوب قرارداد کار در مورد اهمیت وجود یک مشاوره خوب برای قراردادکار و یک وکیل خوب قراردادکار اینگونه برایمان بیان می کند:همان طور که اغلب می دانید، برای آن که یک رابطه کاری و تجاری ایجاد شود، نیازمند به بستن قرارداد بین طرفین می باشد؛ انعقاد این قرارداد، دارای امتیازاتی برای هر دو طرف بوده، خصوصاً اگر توسط شخصی که در این کار تجربه لازم را دارد انجام گرفته باشد؛ ، مشاوره قرارداد کار توسط شخصی مجرب انجام می گیرد تا جوانب کار را بین طرفین قرارداد توضیح و مشاوره می دهد.

 

اهمیت وکیل قرارداد کاری

اهمیت همکاری با یک وکیل خوب قراردادکار از نظر وکیل خوب قراردادکار موسسه حقوقی صلح آفرین پارس: قرارداد کاری از جمله قراردادهای مهمی است که با وضعیت زندگی افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد. بدون شک رفاه و امکانات مناسب برای زندگی از دغدغه‌های مهم هر کشور است. همین مساله باعث شده است که قوانین مربوط به رابطه کاری میان کارفرما و کارگر با حساسیت بیشتری پیگیری شود. اگر کارفرما هستید، یا اگر نیروی کار هستید و تمایل دارید با یک قرارداد در محلی مشغول به فعالیت شوید، پیش از امضای قرارداد یا هر کار دیگر،باید قانون کار را به طور صحیح آشنا شوید.

مسئله مهم در قراردادهای کار، حدود اختیارات طرفین در زمینه تعیین شروط خاص یا توافقات است. وکیل قرارداد کاردر موسسه ی صلح آفرین پارس  به خوبی شما را در این خصوص راهنمایی می کند. وکیل قراردادی  با دانشی که در زمینه مفاد قانون دارد، می داند که شما به عنوان کارگر یا کارفرما اجازه دارید درباره چه مفادی توافق کنید یا چه شروطی را تعیین کنید.

بنابراین برای جلوگیری از بروز اختلافات و مشکلات احتمالی در زمینه تنظیم قرارداد و رابطه کارگری و کارفرمایی، بهترین کار این است که با یک وکیل مجرب گفت و گو کنید وبا قانون کار آشنا یی کامل پیدا کنید

همچنین جریمه ‌ها و خسارت‌هایی که برای عدم رعایت قانون کار وضع می شود، بسیار سنگین است. این مسئله باعث شده است که کارفرمایان تمایل بیشتری داشته باشند که مطابق با این قانون فعالیت کنند و پیش از شروع هر رابطه کاری از اصول و نکات حاکم بر آن آگاه شوند.

موسسه حقوقی صلح آفرین پارس همراه با وکلای مجرب و با دانش و تجربه ی بالا در این زمینه شما را در مسیر حقوق قرار دادی شما را آگاه سازی و راهنمایی می کند و به حل مشکلات قراردادی سرعت می بخشد.

 

فواید تنظیم قراردادها، وکیل خوب قراردادکار

جلوگیری از ورود خسارت مالی فراوان، چه درحال و آینده

ممانعت از تعبیر و تفسیر های متفاوت افراد و محاکم قضایی

جنبه بازدارندگی و پیشگیرانه، از اقدامات متخلفین قرارداد

جلوگیری از اتلاف وقت وزمان

افزایش آرامش و کاهش استرس

افزایش بهره‌وری و کیفیت کار

 

اهمیت وجود وکیل خوب قرارداد کار در دادرسی

مرجع حل اختلاف برای رسیدگی به دعاوی و شکایات مربوط به قرارداد کار، اداره کار است. تنها مرجعی که به دعاوی قرارداد کار رسیدگی می کند این اداره است. بنابراین اگر به عنوان کارگر یا کارفرما از طرف مقابل شکایتی دارید، می‌توانید با مراجعه به اداره کار شکایت خود را مطرح کنید و درخواست کنید که به شکایت شما رسیدگی شود. یا رسیدگی را به یک وکیل بسپارید و  وکیل با پذیرش وکالت موکل خود، در جلسه دادرسی اداره کار حاضر می شود و با اسناد و مدارکی که در اختیار دارد، از حقوق موکل خود دفاع می کند. انتخاب وکیل حرفه‌ای و مجرب بسیار اهمیت دارد؛ زیرا باعث می شود با احتمال بیشتری رای به نفع شما صادر شود.